Jdi na obsah Jdi na menu
 

karlovy-vary.jpg

Na veletrhu chce kraj představit lázeňství i atraktivity kulturního vyžití.

KARLOVARSKÝ KRAJ/CANNES – Na veletrhu realitních a investičních příležitostí MIPIM v Cannes se bude ve dnech 10. až 13. března 2015 prezentovat Karlovarský kraj. Na mezinárodní akci s účastí developerů, investorů, rozvojových agentur, zástupců místních samospráv a států chce kraj představit možnosti investic v našem regionu, nabídku průmyslových zón, ale i historii a současnost tradičních průmyslových odvětví, dále lázeňství nebo atraktivity sportovního a kulturního vyžití.

Karlovarský kraj bude mít na veletrhu ve Festivalovém paláci v Cannes společný stánek se Středočeským krajem. Součástí nabídky budou publikace a propagační materiály týkající se rozvojových ploch a průmyslových zón v regionu, návštěvníci stánku uvidí filmy o lázeňství, památkách i přírodě Karlovarského kraje. „Náš region se nachází v samém srdci Evropy v těsném sousedství Německa. Dobrá návaznost na dálniční síť SRN ovšem není jediným benefitem, který Karlovarský kraj přichází nabídnout potenciálním investorům a developerům na veletrh MIPIM. Těmi dalšími jsou i velká průmyslová tradice, kvalifikovaná a finančně zajímavá pracovní síla a v neposlední řadě i velmi unikátní možnosti pro odpočinek, regeneraci a volnočasové aktivity. To vše činí z Karlovarského kraje zajímavé místo pro investice a podnikání,“ uvedla statutární zástupkyně hejtmana Karlovarského kraje Eva Valjentová. Podle ní se samotný nápad o účasti na MIPIM jako vhodném způsobu propagace možností, jež nejmenší z krajů České republiky investorům a podnikatelům nabízí, zrodil při společných jednáních zástupců krajské veřejné správy s podnikateli působícími v regionu.

Veletrh MIPIM je zaměřený na realitní trh, investiční příležitosti, developerské projekty – rezidenční i komerční, na architektonické trendy a územní rozvoj v oblasti nemovitostí. Umožní vystavovatelům i návštěvníkům seznámit se se zajímavými developerskými projekty, navázat kontakty s novými investory nebo partnery z vystavujících firem. O propagaci zajímavostí z veletrhu by se mělo starat více než 400 novinářů.