V rámci dostavby rychlostní silnice R6 se počítá s variantou čtyřpruhu.
KARLOVARSKÝ KRAJ - Z podnětu hejtmana Karlovarského kraje Josefa Novotného se Ministerstvo dopravy rozhodlo doplnit a aktualizovat studii technického řešení a efektivity dostavby rychlostní komunikace R6. Centrální komise Ministerstva dopravy po úpravě studie rozhodla o tom, že R6 od Karlových Varů do Nového Strašecí povede ve čtyřpruhu, ve dvou typech šířkového uspořádání. Po jednání s vedením karlovarské pobočky Ředitelství silnic a dálnic ČR to uvedl hejtman Josef Novotný.
Centrální komise vybrala jednu z variant aktualizované studie, která počítá se souborem staveb od napojení na stávající R6 u Nového Strašecí až po Olšová Vrata. Stavět se bude po etapách, kterým budou předcházet výkupy pozemků a příprava staveb. „Během návštěvy zástupce Ministerstva dopravy v Karlovarském kraji jsme se ohradili proti tomu, aby se v některých částech R6 jezdilo ve střídavém třípruhu, což považujeme za provizorní řešení, nekomfortní pro řidiče. Jsem rád, že se podařilo plán ministerstva změnit. Ministerstvo dopravy také podle dohody zařadilo stavbu úseku Nového Strašecí – Řevničov, obchvat Řevničova a první etapu obchvatu Lubence k financování za pomoci evropských peněz, tedy z Operačního programu Doprava II,“ upřesnil Novotný.
O rozhodnutí centrální komise MD ČR byli informování i starostové dotčených obcí na trase rychlostní silnice R6. „V příštích měsících požádáme rovněž o písemnou informaci ministerstva dopravy a Ředitelství silnic a dálnic o výkupu pozemků a přípravě staveb,“ doplnil hejtman. Dostavba rychlostní silnice R6 by měla přijít celkově zhruba na 28 miliard korun.